Primele imagini și impresii din „noul birou” la Impact Hub

Impact Hub și-a redeschis toate cele trei sedii din București, cu kituri pentru dezinfectare, culoare speciale de acces, spații verzi și chiar un tobogan ca variantă alternativă scărilor.

Cel mai nou sediu, Impact Hub Floreasca, și-a așteptat membrii comunității cu spații aerisite, culoare de tranzit la fiecare patru birouri și cu un tobogan pentru cine vrea să coboare mai repede sau să evite aglomerația pe scări.

Cred că zilele astea cuvântul cheie este <<atenție>>, la detalii, la oameni. Importante sunt și mecanismele prin care reconstruim comunitatea. Încă din primele zile de la impunerea măsurii de izolare, Impact Hub a încercat să mute în online obiceiurile din spațiile fizice pentru ca spiritul comunității să rămână intact. Acum, că am redeschis sediile, îi așteptăm pe toți să-și reia locurile la noile birouri”, a declarat Victoria Dinu, managerul locației Impact Hub Floreasca.

Și Impact Hub Universitate a fost reorganizat pentru a obține distanța de 1,5 metri între birouri. De asemenea, s-au lăsat culoare de tranzit pentru a minimiza traficul, s-au creat spații izolate de lucru și „colțuri verzi”, cu plante, pentru ca membrii comunității să poată respira aer curat chiar dacă sunt în interior.

Spațiul de birouri din martie nu mai este cel de acum, am adaptat totul la noile reguli. Suntem deschiși la noi forme de colaborare pentru a reporni activitatea”, explică Roberto Langa, manager locație Impact Hub Universitate.

Impact Hub Timpuri Noi și-a transformat sălile de evenimente în spații pentru ședințe sau întâlniri în cercuri restrânse. Încă de la intrare, clienții sunt așteptați cu măști și kit-uri ce conțin dezinfectant de mâini și soluție pentru igienizarea suprafețelor.

Cu mult înainte de a da vestea redeschiderii Impact Hub, am primit nenumărate telefoane de la persoanele din comunitate care mă întrebau când își pot relua munca la birou. Toată lumea era dornică de a se reconecta cu prieteni, parteneri de muncă, de a-și relua stilul de lucru. E un sentiment tare plăcut!”, a declarat Cristina Angelescu, manager locație Impact Hub Timpuri Noi.

Adelina, Dan și Alex au fost printre primii clienți reîntorși la muncă în noile birouri Impact Hub.

Adelina Predoi, membru Impact Hub Timpuri Noi: „Am ales să revin la biroul de la Hub pentru socializare. Mi-a lipsit asta destul de mult până acum, îmi era dor și să mai ies din casă. Și pentru reîntoarcerea în normalitate cumva. Simt că sunt mai productivă aici. Ca primă zi, atmosfera la Hub este schimbată puțin, în sensul că toți sunt mai atenți să respecte noile reguli și a crescut atenția la cele mai mici detalii între oameni.”

Dan Dima, membru Impact Hub Timpuri Noi: „Motivul principal ar fi tot socializarea, revederea și a altor oameni. Locul de la Hub este mai potrivit pentru lucru, mă pot concentra mai bine. Un motiv funny: acela de a reînvăța să mănânc în public, obișnuit până acum doar cu mâncatul de acasă.”

Alex Denk, membru Impact Hub Timpuri Noi: „Am ales să vin la Hub să schimb atmosfera, să mai schimb mediul de lucru, pentru încercarea de a intra în normal.

Prima zi în noul birou: îmi place cum e reamenajat, pare mai freș, și ca spațiu și culori. Aș fi preferat mai mulți oameni în spatiu, dar lucrurile astea se vor întâmpla și regla pe parcurs.”

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *